05 października 2015

Drogi planowane do końca roku

Było podsumowanie, to i czas na dalsze plany. Myślę, że tym razem będę planował mniej ambitnie niż poprzednio, a to z dwóch względów. Po pierwsze, będzie większa szansa zrealizować wszystkie cele. Po drugie, chcę trochę oszczędzić kolano. W zeszłym tygodniu byłem u ortopedy, ale nie umiał stwierdzić co z tym moim stawem jest, tylko wysłał mnie na rezonans magnetyczny. Termin w Gdańsku mam na maj. Mam nadzieję, że stan mojej kończyny przynajmniej się do tego czasu nie pogorszy.
Ale dość już o tym, czas na zapis planów:

Wędrówki piesze

Większość przechodzi z poprzednich okresów, dodałem tylko czarny szlak Źródła Marii i znalezione na mapie grodzisko w Oksywiu (choć z tym może być problem - ponoć znajduje się na terenie wojskowym). Część to zamierzenia obszarowe do powtarzalnych wędrówek różnymi trasami.
  1. Kąpino i południowe rejony Puszczy Darżlubskiej
  2. czarny szlak Źródła Marii
  3. żółty szlak Trójmiejski - brakujące odcinki z Wrzeszcza do Matemblewa, przez Lasy Oliwskie do Źródła Marii i z Dąbrowy do Witomina
  4. drogi między Gniewowem, Pieleszewem i Redą
  5. pozostałości po średniowiecznych grodziskach - ponownie Wejherowo, poza tym Orle i Oksywie; może też Sopot
Oprócz tego prawdopodobnie będę podejmował jakieś wyprawy geocachingowe, ale to albo przy okazji innych wędrówek, albo jak mnie najdzie większa chęć.

Punkty widokowe

Ustaliłem punkty jako osobną listę z powodu ich liczebności, a także ze względu na istniejącą (choć przeważnie niewielką) szansę na ich odwiedzenie na rowerze.
  • Reda: Jara
  • Gdynia: wieża w Kolibkach
  • Gdynia: wieża na wysokości Wzgórza Św. Maksymiliana
  • Sopot: Wzniesienie Strzeleckie
  • Sopot: Łysa Góra
  • Wejherowo: punkty widokowe na południu Puszczy Darżlubskiej - Diabelska Góra i Wzgórze Ojca Grzegorza
  • Brodnica Górna: Złota Góra
  • inne, nieuwzględnione na liście lub nowe

Imprezy na Orientację

Jeśli chodzi o InO, to znów jest to nie tyle plan, co zapis chęci udziału w różnych imprezach. A jesienią i zimą będzie ich więcej, zwłaszcza nocnych. Oto lista tych, w których chciałbym wziąć udział, jeśli czas i zdrowie pozwolą: Lista ta zapewne będzie się zmieniać, a jej aktualniejsze wersje będą się pojawiać w okienku po prawej stronie.

Trasy rowerowe

Jest jesień, więc pewnie i wypraw rowerowych będzie mniej niż latem, zwłaszcza że jeszcze nie naprawiłem roweru po sierpniowym rajdzie w Leśniewie. Lista poniżej, podobnie jak te powyżej, jest trochę skróconą i lekko zmodyfikowaną wersją planów wiosenno-letnich. Zresztą część z tych celów ponownie będzie można realizować łącznie z innymi.
  1. Moście Błota, rezerwat Beka, Kępa Oksywska
  2. Orle, Zamostne, Zelewo
  3. Pojezierze Kaszubskie
  4. drogi rowerowe Trójmiasta i Małego Trójmiasta Kaszubskiego
  5. drogi rowerowe północnych Kaszub

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz