29 listopada 2014

Marsze na orientację

Ostatnio zainteresowałem się imprezami na orientację (InO). Chciałem wziąć udział w jednym marszu na Helu w wakacje, ale złamana ręka trochę pokrzyżowała mi plany. Do pomysłu wróciłem jesienią, a konkretnie w październiku, trochę przypadkiem natrafiwszy na zawody na wejherowskiej Kalwarii. Był to Marsz na Orientację Chaszcze 2014.

Udało mi się nawet zająć pierwsze miejsce w kategorii TP - dla początkujących. Może miał na to wpływ fakt, że oprócz mnie w tej kategorii brały udział tylko dwie drużyny. Była jeszcze trochę trudniejsza trasa (kat. TO - otwarta), na którą się nie zdecydowałem przede wszystkim z braku czasu. Wziąłem jednak mapę tej trasy i nieco później też ją przeszedłem dla własnej satysfakcji. O samej imprezie nieco więcej informacji na stronie jednej z wejherowskich szkół. Marsz został zorganizowany przez Niezależny Krąg Instruktorów Harcerskich "Leśna Szkółka" i Próbną Drużynę Wędrowniczą ZHP przy ZSP nr 3 w Wejherowie.
Po niedawnych poszukiwaniach w necie postanowiłem się zgłosić do innych marszów:
  • XXXIX Nocne Marsze na Orientację Darżlub - niestety trochę za późno, większość miejsc już zajęta, ale trafiłem na listę rezerwową dostałem się na listę podstawową na wybranej przeze mnie najłatwiejszej trasie; impreza odbędzie się w nocy 6/7 grudnia
  • Kaszubski Rajd na Orientację Z kompasem - edycja mikołajkowa 13 grudnia; tu już się na liście zmieściłem, zresztą nadal (30 listopada) są wolne miejsca, więc jeśli kogoś to interesuje to zapraszam :)
Na koniec jeszcze zapisy trasy z Chaszczy, z oryginalnej trasy w kategorii TP:

i z późniejszego podejścia do trasy TO:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz